Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Suzuki GSX-R 750

Nikdy jsem nechápala motorkáře. Nikdy jsem se nechtěla svézt na motorce. Nikdy jsem motorku nechtěla. Motorky jsem nesnášela a nesnášel je i můj pes.

Pak jsem potkala někoho, kdo motorku měl a byla téměř celý jeho svět.

Byla to Suzuki GSX-R 750. Tato motorka rozhodně není určena pro dva jezdce. Spolujezdec se prakticky nemá čeho držet. A není určena pro ženy. Ale je to famózní stroj.

Sedla jsem na ni v kraťáskách, tílku a teniskách a můj mě jel svézt. Poslední číslo, které jsem viděla na tachometru, bylo 204km/h, pak už se nakukovat nedalo. Bylo to skvělé a dokonalé, ikdyž se mi tílko vykasalo až do podpaží.

Teď už mám boty, bundu s výztuží na páteři, ramenou a loktech a rukavice. Ale to jen pro ten pocit většího bezpečí. Bezpečnější to není. Pokaždé čekám, že cestou odletím a pokaždé tomu nemůžu odolat. Těším se jak malá. Miluju motorky, chápu motorkáře, chtěla bych svou motorku. A můj pes to taky už chápe.

V březnu si jdu dělat řidičák.

Autor: Ladislava N. Rea | pátek 10.1.2014 13:13 | karma článku: 15,23 | přečteno: 640x
  • Další články autora

Ladislava N. Rea

Problémy s pivem

Mám ve veliké oblibě návštěvy malých pivovarů a ochutnávku jejich tekutých výrobků. Ještě raději navštěvuji taková místa v doprovodu svých přátel. Zrovna nedávno se tak stalo.

26.1.2018 v 10:30 | Karma: 8,83 | Přečteno: 414x | Ostatní

Ladislava N. Rea

Kratičký příběh o gamblerovi

Kamarád je gambler. Velmi ho baví ho sypání mincí do automatů, ale zas ne tolik, aby mu to položilo rodinu nebo firmu.

18.4.2017 v 15:57 | Karma: 15,50 | Přečteno: 446x | Ostatní

Ladislava N. Rea

Setkání se smrtí

Kousek od místa, kde jsme bydleli, bylo pohřebnictví. Pán, který je provozoval, byl velmi milý starší děda, se kterým jsme se vídali o víkendech na pivě.

27.3.2017 v 7:30 | Karma: 14,43 | Přečteno: 428x | Ostatní

Ladislava N. Rea

Kde je čertův sloup?

Protože si oblíbil Prahu jako ona a zvláště pak její historická a tajemná místa, darovala mu několik knih pražských pověstí.

24.3.2017 v 7:51 | Karma: 13,16 | Přečteno: 155x | Ostatní

Ladislava N. Rea

Zoufalý opilec

Znáte takovou tu pokročilou dobu na party, kdy se každý dostane do svého konečného stavu? Kdy zapřisáhlí netanečníci trsají na parketě jak o život, kdy největší stydlíni dokáží sbalit každou kočku

20.3.2017 v 15:58 | Karma: 16,43 | Přečteno: 425x | Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Dvacet let dotací z EU. Přinesly zločiny, ale i vlaky, techniku a splavné řeky

2. května 2024

Premium Lázně, které nevznikly a je z nich night club nebo zdvihací most, který se nikdy nezdvihl. Česko...

Rus má imperialistické myšlenky. Ukrajinou nekončí, říká velitel v Donbasu

2. května 2024

Premium Doněcká oblast (od zpravodajů iDNES.cz) Vymlácená okna, ale i celé domy srovnané se zemí. Tak vypadá Doněck a celý průmyslový Donbas....

Zelenskyj odvolal šéfa kybernetické špionáže kvůli skandálu s bytem manželky

1. května 2024  22:26

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj odvolal šéfa kybernetického oddělení tajné služby SBU...

V Břeclavi na chlapce spadla branka, na následky zranění zemřel

1. května 2024

V Břeclavi ve středu v podvečer po úrazu na hřišti zemřel dvanáctiletý chlapec. Policie okolnosti...

  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 699x
Život je jen otázka času.